Thursday, December 9, 2010

AzaM BarU




owh yeah.... tahun baru bakal menyusul...

umur baru pown bakal tiba.... T_T

huhu.. slaloo kalo nk masok tahun baru mesti sume sibuk ngan azam baru kan??

tapi azam tahun lepas dah tercapai ke tak??? hahahaha...



aku tak pnah pown beria sgt ngan azam2 baru nie...

tak penah wat... klo ader pown just ckp2 gtu jer...

sebab aku tau aku bukan jenis kesah sgt nk achieve azam tuh... huhu...



TAPI... untuk tahun 2011 nie, aku mcm excited plak nk wat azam!!

tahun nie aku nk challenge diri aku utk achieve sume azam yg akan aku wat...

mampooo kah??? ahha... tue kiter kne tggu setahun lah...

dah cukup setahun nnt kita review balek sume azam2 aku tuh...



ok bebeh.....

nilah azam aku untuk tahun ini.... jgn ader yg terkedu time bace plak.... kah3....



10 azam JULIE for 2011......

check it out... acececeh....



1. berazam takkan ambik mudah pasal medicine.... tekun menggapai kejayaan... ^_^

2. nak sambung amek driving license.... lesen P occey...

3. akan mem 'pro' kan diri dalam bidang masakan... hahaha...

4. start mengusha bakal suami... *woot2*

5. mengurangkan sikap sensitip biler tgk movie.... T_T

6. cube dapatkan hearing aids... klo seswai n tak memudaratkan lah....

7. berusaha untuk bersikap lebih matang dari sebelumnya.... kecuali bile ngan aleya... owh yeah...

8. berjimat cermat untuk masa depan.... start menabung.... $_$

9. maintain berat seperti sedia ada... keh3....

10. merajenkan diri membuat amalan2 sunat.... bukan bersunat yer... =p

soo... tu lah azam baru aku wat mase nih... harap2 mampooo lah tercapai....

-TaMMaT-

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...