Tuesday, March 29, 2011

Earth Hour

26 March 2011

Nie tarikh Earth Hour utk tahun nie...
tiap2 tahun mesti ader Earth Hour nie....
since 2007....
sane sini mesti sebuk pasal Earth Hour nie...
jaja sana sini swuh sokong Earth Hour...
persoalan pokok nyer....
korang bebtol sokong ker???!!!
hahaha.....


Aku???!!!
ok... time nih aku kat umah....
aku separa sokong....
sebab aku tutup lampu jer...
habes bergelap satu umah....
papa pown pelik asal nak bergelap jer...
aku ngan adik aku gtau lah Earth Hour...
pastu papa cakap, "tv bukak pulak"
hahaha.... mmg saje je kan papa nih...
"TV tak per pa..." kui3....

So... kowg plak???
sokong ker??

mana yang termampu kiter buatlah yer....
sama2 berusaha selamatkan bumi kita...
^_^


-TaMMaT-

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...