Tuesday, April 19, 2011

STUDY!!

hah.... bile ckp pasal study, mesti sume bertungkus lumus lagi2 bile nk exam....

macam mane pulak ngan perjalanan study aku??
hmm... kengkadang occey,
kengkadang susah nak fokus...
kengkadang pulak sambil lewa,
kengkadang pulak hangat2 hot fm... huhu...

Gnie lah ceritanya........










Ok... diam sume.... nk start study neh.....














Fokus2..... nk berjaya kne fokus....
















Best jer study neh sbenarnyer.....

















Cube ingat balek pe aku dah bace......

















Kite sambung pembelajaran kite












ok2.... macam nk paham dah nie














apelah Aleya tgh bwat kat umah tu kan....
















jangan give up julie.... terus usaha....














pahal aku maken tak paham nie....













Aku study tajuk ape sbenarnyer nih??















Warghhh.... mmg payah nk paham....










gtulah ending nyer.... last2 stop study...
lagi2 kalo study ngadap lappy....
paham2 jer lah....

ok... sila abaikan gambar yg tak berapa nk model tuh....
ape yg aku nk smp kan kat snie....
bile nk start study mmg aku smgt giler...
tapi on da way nk study tuh mcm2 dugaan....
kengkadang aku tak habes pown satu topik....
ape2 ntah yg aku bwat....
wargghhh... kalo lah aku mampoo kembali kepada kerajinan zaman matrik dulu.....
buleh sbenarnyer.... antara nk tak nak je kan....
haish....parah nie kalo tak ubah2 prangai buruk nie....
TULUN!!!! somebody....

-TaMMaT-

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...