Thursday, June 16, 2011

B!!

BENGANG plak ngan mamat sowg nih... hish...

dah lah aku tak knal ko...
pastu ko msg fb aku ckp "hey, i don't like this pic, plz remove it"
BAJET good2 plak ko kat cnie kan???
sebab pic tuh gmbr dari blakang awek ko!!!
awek ko tuh member aku!!!
dia tak kte ape pown!! BANGANG tak BANGANG!!!
aku tnya reason.... ko kate sebab aurah and maruah....
mak aih.... saje nk ajar agama plak kat aku kan...
fine!!! kalo btul pown... yg ko dok comment gambo tuh...
"hamboi lawa nyer bontot minah(bukan name sebenar)"
tu tak pe pulak....??? padahal aku tak tag pown sesape kat gambo tuh!!!
eyhhhh...... BENCI pulak aku ngan mamat nih!!!
cam ner nih.... benci ngan pakwe member sendri....
kang klo ko kawen ngan member aku sah2 lah aku meluat nk tgk muke ko naek pelamin nnt kan!!!!!
BAYAM btul lah....
klo ko ckp elok2 swuh remove gambar tuh aku tak kesah.....
sebab aku pown tak perasan sgt ngan gamba tuh....
nie bgk salam pown tidak, tetiba nk ckp ko tak ske gamba tuh pastuh swuh remove.....
tu crk pasal lah namenyer!!!!
dah BAGUS sgt ker!!!
hangin bukan kepalang pulak aku petang2 nih!!!!

-TaMMaT-

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...