Sunday, May 20, 2012

Post-Exam

Ok, agak lama jugak lah tak update blog nih
busy lah katekan... hahahaha *busy lah sgt*

So, let's update serba-serbi pasal hidup aku

2nd April ritu result final exam kuar
dan aku tersenarai as one of the VIVA candidates!!!
hampir jatuh luluh lebur *ok ni over* jantung aku nih
VIVA tuh!!! mende yg aku plg nk elak sgt.
but Alhamdulillah, praise to Allah
Aku berjaya mengharungi VIVA dan LULUS my MBBS exam!!
Syukur2....

Tapi still ader beberapa org yg tersangkut...
Aku doakan yg terbaik utk diorang...
Harap mereka tabah dan sabar serta takkan berputus asa ;)

Oath taking ceremony was done on 5th April...
sgt gugup baaca ikrar itu...
Rasa mcm berat tanggungjawab yg bakal di pikul...
Mudah2an dipermudahkan segala urusan kelak... Amin...


thanks to both papa and mama sebab support me for all these years


Then sempat lah g cuti2 ke Pulau Perhentian
sgt best ok tempat nie
for thise yg x pernah pergi lagi cnie, aku suggest korg pergilah
mmg berbaloi



dan akhir sekali aku dah selesai amek semula lesen L
hazab btol nk abeh kan sume ceramah tuh
yg penting skang esen L dah ader and kne amek P pula
yeaayyy *ske mcm dah dpt lesen kompeten*

ok that's all for now...
lapar giler blom makan lagi

-TaMMaT-

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...