Thursday, September 30, 2010

Pengabaian minat

macam aper jer tajuk post aku neh...

hmm..... hari ini nak citer pasal minat yang terpaksa diabaikan....
setiap owg pasti ader minat masing2 kan....
salah satu minat aku adelah bersukan.....
bukan lah atlet sgt pown....
tapi klo takat nk maen2 tuh mmg ske lah...
tapi klo nk involve dlm sesuatu sukan tuh klo stakat sowg2 jer mmg lah tak beshkan...
klo stakat jogging tuh tak kesah lah nk sowg2 pown...
nie klo maen dlm satu team...
slaloo nyer kalo aku minat n even tak der kawan pown aku redah jer g join...
tapi kali ini... yang satu nie jer.... even aku dah redah tapi tak rase pown keseronakkan kat ctu...
rase kosong... tak besh... tak seronok....
yelah....mungkin blom ader keserasian di ctu...
tapi... ditambahkan ngan keadaan aku yg tak menentu skang neh....
maka.... aku mengambil keputusan utk mengabaikan saja minat ku ini... huuuu.....

-finish-

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...