Wednesday, October 13, 2010

Occey..... Ini Memang Kelakar.....

keh3.... aku tak tau lah kenapa....

tapi aku rasa mende yg jdk hari ni mmg kelakar.....
hehehehe......
pagi2 aku dapat msg kte ader ward round kol 3.30 pm....
pastu "M" dikehendaki meng clerk patient.... arahan dari doctor katenyer.....
hush.... aku bahagia lah sbb dah ader student yg kne present....

tetibe aku usha facebook....
"M" mengepost sesuatu kat facebook nyer....
status berbunyi :

"bengang gile!!! ak xske mamat penipu!!! pas2 menyusahkn org!! time die mcm2 alasan bg xnk dtg class..mmg cm haram!!!!"

aaahh.... mamat yg dikate penipu tuh pasti nyer "E"...
hehehe.... yela... kesian jugakkan tetibe name "M" nih naek....

pastu dpt 2nd msg....
"E" kate swuh sume budak g ward skang sbb "M" tak mao dtg ptg kang....
so... yg laen2 kne la clerk prepare case tuh utk ward round ptg kang...
aku ok jer.... jom g ward!!! hahaha.....

ble smp kat ward "E" dah ader kat sana...
dah habes clerk patient tuh... bagus... laju skali...ihiks...
aku just tolong2 wat PE kat patient tuh...
bebudak laen tak dtg ag time tuh....
so aku amek kesempatan lah tanya btol ke doctor swuh si "M" nih yg clerk???
maka.... "E" pown crita lah bagaimana perkara ini terjadik.... keh3....

alkisah... dia g department tny pasal exam...
pastu doctor ader kat situ jugak kowt...
doctor tanya sape yg tak present ag...
so, "E" nih gtau lah nme budak "M" neh...
jadik doctor pown pesan lah swuh "M" neh clerk patient yg berkenaan and swuh bdk2 laen clerk case laen.....
gtu lah lbe kurang citer nyer....

biler dah habes dah clerk n wat PE kat patient tuh....
maka sume tertanya2 sape nk present ptg kang....
so... sume sebulat suara suwuh "A" present....
"A" pown bersetuju.....
ffuuuhhhh....selamat aku!! hahahhaha.....

balek bilek aku usha FB ag....
maken galak citer neh....
status "M" :

"girl B(name mangsa dirahsiakan) ak da present ko xpresent lg..ko la kne present..
me:ow ble ko present?
girl B:aritu dr bg 30min clerk than present hx kt die..
me:ooo..breif hx la kirenye?
girl B:ha'a sbb sume org kne clerk.
me:pas2 pe bwat x?
girl B:mane smpat nk bwat..stngh jam je die bg..
*paperless clerking n brief hx to the lecturer w/o PE..thats wat u call long case presentatn?*"

aaahhhh..... nie dia ngata sape nih???
aku tak tau....
tapi aku pown cam terasa jugak lah....
aku pown present yg paperless tue jerk....hahahahaha.....
tapi yg pasti bukan aku.... antara dua jer nih... ngehehehe.....
yg pasti bukan "A".... sebab dia tak dtg pown time paperless tuh....
aaahhhhaaaaa.......

nak dijadikkan cerita lebih pjg.....
"E" mesti terbaca status "M" kat FB....
"E" pastilah naek hangen kan....
mengata pasal dia.....
trus "E" kluar statement dia :

"kre ok lg la kalo xdtg tutor n present slide...klas still on lg n byk jer lg topik nk bincg yg lg pentg...stakat anatomy of pelvis...bce sndri pn bleh!! tp kalo xdtg WR,smpai susahkn 1group kne dtg nk tlg cover n clerk kn patient die utk present.... BERLEMAK la wei!!! xpyh post2 kt FB...jmp dpan2 ckp sdah!!!"

kih3....
"M" pula mengeluarkan status :

"muahhahahhahahahaha"

hahahahaha..... klakar lah dowg nie....
punya lah berperang kat FB bagai....
heee...... kalo clerk ramai2 tdk pown kire ok jugak...
lagi besh aku rase...
huuuu...tak mao campor lah dowg gado2.....
tapi aku rase cam klako jer dowg neh.... ihiks....
ok...habes dah citer..... sok nak exam short case....
gud luck utk aku dan semua.....


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...