Monday, October 25, 2010

Permulaan Yang.................

Ok... hari nie bermulalah 4th year MBBS utk aku...

setelah 2 bulan supplement, akhirnya aku berjaya masok 4th year bersama2 ngan bebudak batch aku....
walaupun ader yang kecundang, hidup ttp perlu diteruskan....
aku doakan yang terbaek utk rakan2 aku yang tak bernaseb baek itu...
sesungguhnya, ader sesuatu di setiap kejadian yang Allah tetapkan....
cuma mungkin kita tak nmpk lagi....

hmmm..... 4th year!!
aku mulakan hari pertama 4th year aku ngan bangun lambat!!!!
macam haram!!!
klass kol 8 aku bangun kol 8.40..... omaigod!!!
menggelupur aku tak tau nak wat aper....
waaaaaa.....tensen!!!
naseb baek klass postpone.... mungkin sebab tue aku bgn lmbt kot?? hahaha....
then, bukak2 laptop, laptop rosak balek....
dey!! baru repair ari tuh ok.... habes dwit aku beratus!!!
GERAMMMM!!!!!!

adeyh.... malang tol 1st day as 4th year neh.... uhuks....
yg penting ptg g karok ngan budak awie tue...
smgt tol dia nk karok... layan jer lah....
aku pown nk g bli barang skali.... ihiks...

ok... chow... nk bace buku utk tuto esok....

-tammat-

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...