Friday, October 22, 2010

Alhamdulillah..... skang dah 4th year...

Syukur alhamdulillah..... hari nie dapat result supplement phase 3A....

aku LULUS..... syukur Ya Allah.....
habes jer long case smalam aku dah rase yang aku akan fail...
siap anta sms kat adik aku ckap jgn dia tak ngaku aku kakak dia plak klo aku fail...
yela... kalo aku fail, aku satu batch ngan dia lah.... hehehe....
tapi alhamdulillah... rezeki dari Allah.... hanya syukur yang dapat aku panjatkan....

Dalam kegembiraan aku nih ader jugak orang yang bersedih....
23 orang kawan2 aku yang lain tak lepas exam nie...
kne repeat balek 3rd year....
aku pown sedih jugak....
tak tahu cam ner nak wat dowg rase ok sket....
cam ner eh???
yela... FAIL.... sape tak sedih.... hmmm....
terutama pada kawan aku sowg nih....
aku selalo jer g ward sesame ngan dia sebab dia group aku...
aku bajet dia lepas coz bagi aku dia mantap arh gak kan....
tapi dia tak lepas... mungkin bukan rezeki dia....
tapi aku mesti rindoo dia nnt.... keh3....
aku hanya mampoo doakan kejayaan dia....
sesungguhnya apa yang telah ditetapkan oleh Nya ader hikmah nyer....
mudah-mudahan kita semua dapat melalui dugaan ini dengan penuh keimanan dan ketabahan jiwa.... Amin~~~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...