Wednesday, December 21, 2011

~~ Bowling ~~


Bercakap pasal sukan bowling nih, nie lah pertama kali aku berhabis dwit semata2 nk practice bowling sempena SUKMUM 11/12 nih. Ok, nie first time aku masok bowling utk SUKMUM. Tu pun sbb dah tak der owg sgt. Maklumlah, slaloo maen asyik menghala ke longkang jer. Tapi tak per, aku maen group. Bukan single!!! layan jer lah. huhu...

So, SUKMUM nyer Sabtu lepas. Lambat sket update sebab kolej nie tak der tenet plak dua hari lepas. Hari nie baru teringat nk update!!

Maen group 4 org. Maen ngan Aisyah, Ejat ngan adik aku Sha. Semua pown 1st time masok. So, semua pown maen ske2 jer lah. Tak kesah lah menang ke kalah. Asalkan kita enjoy!!! Giteewww


Kat atas nie lah barisan pemain 6th college. Dari kiri Aisyah, Sab, kak Anis, Ejat, aku dan Sha. Sab and kak Anis maen double. Yang laen tuh group akulah. Game kat Pin Junction, Curve Damansara.


Nie score terbaik kitowg daripada 4 game yg kitowg maen. Kasik highlight sket yg atas skali tuh score aku yer. Haha.

Result dia??? hehehe.... kitowg dpt no 5!! Not bad gak kitowg nih kan (saje nk sedapkan ati) haha... Nie 1st and the last la aku enter game bowling utk SUKMUM nih. Maklumlah dah final year (InsyaAllah).

Walaupun kalah tapi player single kitowg dpt 1st place. Bangga lah jugak kan. Tapi mmg happy lah dapat maen bowling nie lelagi ngan kengkawan sendri. No stress. No pressure. Maen dgn Happy.

- TaMMaT-

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...