Tuesday, December 6, 2011

Dillema Hospital

Hari nie bebudak batch aku sume bz nk anta borang BMD. BMD meaning BORANG MAKLUMAT DIRI. Borang nk mohon hospital mane untuk HO nnt!! Masing2 dlm dilema masing2. Ada yg nk g Sabah/Sarawak, dok jauh dari family, berdikari di negeri orang. Ada yg nk dok jauh sket jer dari family, keluar selangor dgn harapan bile MO nnt boleh balek selangor. Ada yg mintak hospital yg dekat2 jer dgn umah, klo boleh hospital tuh depan umah jer. Hahaha.... pilihan orang lain2. Ye dok?? Yg penting aku dah submit dah BMD hari ni!!! Aku pown dilema giler nk pilih hospital mane. Tak leh nk decide. Pening!!! Setelah mendapat kata putus dari parent aku (nmpk sgt parent aku yg decide kan. hahaha), maka keputusan pown di buat apa pilihan nyer??? Jeng jeng jeng


Yeah!! HTAR!!! Tulah pilihan aku (alasan tak leh blah). Walaupun hospital tuh agak bz plus panas plus byk gagak, tapi tak per lah. Niat aku nk belajar jdk doctor yg baek kat sane mudah2an dipermudah kan oleh Allah. Ape2 pun yg penting skang FOKUS utk final exam MAC nnt. Doakan2 lah aku lulus final exam nnt ok!! ^_^ MARI BELAJAR

p/s : hospital nie plg dekat ngan rumah aku!!!

 -TaMMaT-

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...