Monday, January 16, 2012

Alhamdulillah...I'm already 24!!!

Syukur Alhamdulillah, 15 Januari 2012 menggenapkan usiaku 24 tahun.
Hehe... burfday tahun ini aku berada di rumah. Maka tak der lah terasa sunyi sgt sambut burfday...
Dapat kek lagi... yeay!!! Walaupun tak der lah nk celebrate sakan, tapi dgn adenyer sume famili aku kat umah aku dah cukup happy dah.
Tak rase pun nk sambut2 sume nih. Maklum lah, dah makin tua nih, tak der mood lah nk sambut2 burfday nih!! haha...

kek di sponsor oleh Along. Sila fokus kat lilin yer kawan2 =D

Tima kaseh kat famili sbb sudi jugak lah sambut walau hanya dengan tiup lilin =)
(Aleya plg excited tiup lilin)
Terima kaseh juga kat seseorang yg sudi memetikkan gitar walau di talian telipon ^_^
Dan Terima kasih pada sume yg wish burfday aku melalui sms dan juga di facebook!!
Ramai doakan aku moga cepat kawen kan!! cess... haha... InsyaAllah kalo dah ditetapkan oleh Allah, maka kawen lah aku!!!
Yang penting skali, doakan aku lulus final exam nnt kay!!!

Oklah... mahu beradu. Baru smp UM. Mahu tido dulu. Selamat Malam~~

-TaMMaT-

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...