Wednesday, January 11, 2012

Sephy's Birthday Celebration

Jumaat Lepas, Sap bunjer kitowg makan sempena birthday dia 22 Disember lalu. Makan kat mane?? haha... Makan kan Pan Pacific KLIA yer uollsss!! kelas mak ngah. Buffet lagi. memang rambang mata lah kitowg kat situ.


Ader tema yer sempena makan2 nie. Tema nyer "tradisional". haha... dah ala2 "grand dinner" pulak kan...


Memang puas giler makan kat sini. Byk pilihan. Kenyang giler. Tapi aku makan sket pown dah kenyang. Rugi betul bwk aku. Haha. Tapi jgn tnyalah bape harga kat aku sbb bukan aku yg byr. Aku tukang melantak jer. Thanx Sap!! ^_^

Nie antara makanan yg aku dan yg laen2 mkn ari tuh... yummy yum yumm....









Klo ader tema mesti lah nk tgk hasil nyer kan?? haha... walau aku tak berapa nk ikut tema sgt. Tapi owg laen ttp anggun bergaya occey. Mari kita lihat hasil nya!!!





Ranchak masing2 kan... Macam hari raya lah pulak... ^_^

 Hero Malaya yg tidak menjadi pujaan... =D

Wanita2 dambaan lelaki *larikk*

Haha... Alang2 dah smp KLIA ayuh sggh ke Putrajaya. Motip??

Tak laen tak  bukan.... PHOTOSHOOT!!!
 
 
 
Pasangan tak berapa nk ideal

Maka berakhir sudah sessi bergambar pada hari tersebut. Semua dah kenyang, letih dan mengantuk. Dengan itu, berakhir juga lah entri utk hari ini. BYE!!

-TaMMaT-




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...